مقالات

به یک فروشنده ی حرفه ای تبدیل شوید

آکادمی سخن محلی برای یادگیری افرادی است که به دنبال موفقیت در زندگی خود هستند و از هیچ  تلاشی در جهت تبدل شدن به یک فرد حرفه ای دریغ نمی کنند. ما نیز در مجموعه ی خود آموزش هایی بسیار موثر را برای شما جمع آوری کرده که بعد از استفاده از آن شگفت زده خواهید شد.

 

 

احتمالا شما هم از بین اطرافیانتان کسانی را می شناسید که از بقیه  متمایز هستند این افراد در تمامی زمینه های مختلف زندگی  یک قدم جلوتر از بقیه هستند مثلا:

  • جایگاه اجتماعی بالاتری دارند
  • سطح درآمد بیشتری دارند
  • در جمع های مختلف می درخشند و در میان افراد مختلف اعتبار زیادی دارند
  • همچنین اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند

با یادآوری این نکات قطعا افراد خاصی در ذهن شما نقش بسته اند و حال سوالی که ذهن شما را به خود مشغول کرده این است که این افراد چه تفاوتی با دیگران دارند؟

  • آیا سطح سواد بالایی دارند؟
  • آیا از سطح زیبایی یا سطح هوشی بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند؟
  • و یا اینکه خانواده ثروتمندی دارند؟

که ما در پاسخ به شما باید بگوییم خیر! هیچ کدام از این موارد باعث تمایز این افراد با دیگران نشده است.

ما در آکادمی سخن قرار است راز جذابیت این افراد را برایتان فاش کنیم، ما در مجموعه آکادمی سخن در کنار هم جمع شده ایم تا بهترین آموزش ها را در زمینه های مختلف مثل آداب اجتماعی، سخنوری در جمع های بزرگ و…گردآوری کرده و در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهیم.

تنها کسانی آکادمی سخن را به عنوان منبع آموزشی خود قرار می دهند که به دنبال تمایز و رسیدن به قله موفقیت در زمینه های مختلف زندگی از جمله پیشرفت در زمینه ی کسب و کار خود هستند.

 

آداب معاشرت در آکادمی سخن:

 

مهارت آداب معاشرت همان نقطه ی موفقیت افراد حرفه ای است.

وقتی زندگی نامه افراد موفق را رصد می کنیم متوجه نکات مشترک بسیاری می شویم از جمله اینکه تمامیِ افراد حرفه ای با استفاده از تکنیک ها و مهارت های ارتباطی موثر خود توانسته اند دایره ارتباطی خود را گسترش داده و رشد بسیار خوبی در زندگی حرفه ای خود داشته باشند.

نکته قابل توجه اینجاست که این نکات و تکنیک ها می تواند برای تمامی افراد راه گشا باشد و باعث موفقیت همگان در دنیای زندگی و شغلی آنها شود.

 خبر خوب اینکه آموزش های آکادمی سخن، مجموعه ای از این نکات و تکنیک های ارزشمند است که افراد موفق در زندگی خود به کار بسته و توانسته اند به موفقیت های بسیاری دست یابند و ما نیز به شما این نوید را می دهیم که با استفاده از این آموزش ها به همان موفقیت های بی نظیر دست یابید. پس بیش از این تعلل نکنید و با پیوستن به آکادمی سخن یکی یکیِ درهای موفقیت را به روی خود بگشایید.

 

 

چند نکته پیشنهادی آکادمی سخن به شما برای داشتن آداب معاشرت موثرتر:

اولین دیدار شما با مشتریان می تواند به آخرین دیدار شما تبدیل شود و یا اینکه اولین سکوی پرتاب شما به سوی موفقیت شود؛ در این قسمت چند نکته را در برای داشتن مذاکرات موفق به شما پیشنهاد می کنیم:

  • همیشه مودب باشید و دشنام گویی نکنید: ادب شما اولین نکته ای است که در ذهن مخاطبانتان نقش می بندد پس همیشه مودب باشید و با دشنام گویی قصد به کرسی نشاندن حرفتان را نداشته باشید. شما در آکادمی سخن می آموزید چگونه یک گفتگوی حرفه ای و موثر داشته باشید.
  • همیشه ظاهر آراسته و لباسی مناسب به تن داشته باشید: داشتن لباس و ظاهر حرفه ای در مذاکرات شما می تواند بسیار تاثیرگذار، و حتی یکی از عوامل موثر بر آینده کاری شما باشد.

آکادمی سخن برای چنین نکات کوچکی که حتی شاید به چشم هرکسی مسئله بزرگی نباشد نیز تفکر سازنده ای دارد. اینجا مکانی برای یادگیری است و شما می توانید از کوچکترین مسئله که نحوه لباس پوشیدن و چگونه ایستادن است بیاموزید تا نحوه برگزاری جلسات کاری به صورت موفقیت آمیز و…

  • و نکته آخر آن که همیشه لبخند بر لب داشته باشید: حالت چهره شما می تواند آینده مذاکره کاری تان را رقم بزند، هیچ کس دوست ندارد با یک فرد اخمو و بداخلاق مراوده کاری داشته باشد.

 

هدف اصلی ما تبدیل  شدن شما به یک فروشنده حرفه ای است:

  • فروشندگی همان شغلی است که می تواند آینده تان را تغییر داده، و باعث پیشرفت بی نظیر هر کسی در آینده شود؛ اینکه:
  • چطور با مشتری ارتباط برقرار کنید؟
  • چطور محصول خود را برای فروش معرفی کنید؟
  • چطور سرمایه گذاری های موفق داشته باشید؟
  • و یا برای داشتن مذاکرات  موفقیت آمیز چگونه رفتاری داشته باشید؟

 همه ی این نکات می تواند در کنار هم شما را تبدیل به یک فروشنده ی حرفه ای بکند. هدف اصلی ما نیز در آکادمی سخن این است که بتوانیم مجموعه ای از مهم ترین و تاثیرگذارترین مهارت و تکنیک های فروشندگی حرفه ای را به شما آموزش دهیم تا بتوانید تاثیر واقعی آنها را در زندگی خود را مشاهده کنید.

سخن آخر:

آکادمی سخن مکانی برای آموزش، یادگیری، پیشرفت و توسعه زندگی تا تبدیل شدن به یک شخص حرفه ای است؛ و بزرگترین هدف ما کمک به کسانی است که به دنبال موفقیت های واقعی در زندگی خود هستند.

نمایش بیشتر

پارسا عبداله پور

من پارسا عبداله پور، نویسنده و مدرس سخنرانی و مهارتهای ارتباطی، کمک می کنم افراد موفق جامعه با جذابیت در بیان و افزایش مهارتهای سخنرانی و ارتباطی، جایگاه اجتماعی و مالی خود را ارتقا دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا